090629

Hej hej...
Gick som vanligt in i duschen i morse, som jag gör varje morgon. Inget vatten!! NEJ, har jag missat nån lapp i trappuppgången igen..vore ju inte första gången. Ringer syrran som inte heller har nåt vatten. Ringer Johanna och inte hon heller. Nähä, var bara att packa ner alla saker och bege sig upp till pappa i Rödeby. Finns inte i min värld att jag skulle åka till jobbet med otvättat hår och oborstade tänder. Som tur är så var vattnet tillbaks när jag kom hem från jobbet.
Idag när jag kom hem så låg det en Nelly-påse på golvet. Min nya Elise Ryan klänning. Hittade den på Nellys stora sommarrea, för endast 229:- LYCKA!!!


Nähä, nu är det dags att öppna böckerna. Blä!!!


Puss Puss

Kommentarer
Postat av: stina

Vacker som en dag :)

puss o kram

2009-07-01 @ 18:44:47
Postat av: Ullis

Tack gumman, du e ju så söt :)

2009-07-02 @ 11:23:19
URL: http://ullisp.blogg.se/
Postat av: Jenny P

Så snyggt så snyggt! :)

2009-07-02 @ 12:38:05
URL: http://www.jennyp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback