Problem tycks alltid lösa sig...

Hej hej...
Är rätt så lustigt detta med hur saker som verkar helt hopplösa och som man sitter och gråter över helt plötsligt har ordnat sig igen. Det tycks alltid bli så:) vilket är hur underbart som helst.
Min kära saab har ju gått sönder och grabbarna på bilverkstaden sa att det inte är nån mening att laga den för det skulle kosta för mycket och bilen som är en 92:a är inte värd nånting vid försäljning. Så där stod jag med en bil som är värdelös och som inte gick igenom besiktningen. Precis köpt mig ett nytt kök och total-vägrar att ta mig ett bil-lån...Fan fan fan!!!
Min kära pappa som alltid ställer upp i vått o torrt erbjuder sig att sälja sin saab 9-5 årsmodell 00:) Han som egentligen inte alls planerat att köpa en ny bil.
Så då var det problemet löst och nu behöver jag bara hitta nån som vill ta sig an min gamla.
Hade betygsamtal med min Företagsekonomi lärare idag. Lika nervös som sist men detta samtalet gick bättre än med religionen. Jag kunde svara på frågorna och t.om briljerade i vissa delar. Så nu är denna kursen också avklarad.

Min vän Johanna ringde innan. Hon berätta bl.a att dem har ett husdjur på jobbet. En fiskmås. Denna fiskmås har lärt sig att knacka på rutan och nu också skaffat sig en bebis. Bebisen är jätte jobbig för den bara skriker hela tiden. Idag matade Johanna den med skorpor.
Fatta vad jag skrattade när hon berätta detta. Finns ju inget äckligare än dessa jävla fiskmåsar. Men Johanna tycker att den är söt..Urk!!

Nähä, nu ska jag äta lite kanelbullar. Skulle kunna ljuga och säga att jag bakat dem själv, men tyvärr så skulle ingen tro mig. Tur man har kollegor som tar beställningar för 50:- ;)

Puss puss♥

Ahh, just det. Bestämde mig för att klippa mig lille kise innan då jag upptäckt att han hade en massa tovor i pälsen. Han ser numera ut som en utav statisterna i Den sista Mohikanen. Lägg märke till hur glad och lycklig han ser ut över sin nya frisyr.:)


Kommentarer
Postat av: katta

han har ju en kal fläck på sidan juh! stackars kissecasper haha va fult

2009-07-02 @ 20:12:04
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback