Märks att man inte e 20 längre...

Hej hej..
Så börjar sista semester veckan gå mot sitt slut och jag måste medge att jag har ångest över att börja jobba på måndag igen. Denna sommar och semester har bara sprungit förbi. Något fint sommarväder har det ju inte varit här hemma i Sverige, så jag är ju extra glad att vi reste till Turkiet.
I onsdags kväll var ju jag och min fina vän Johanna ute på stan och svirade. Blev bjuden på en helkväll och fy tusan vad bakfull jag var dagen efter.
Började först på O`learys där vi åt en bit mat, var lite besviken på maten jag valde så jag började käka upp Johannas istället. Efteråt så bar det iväg till Nivå för lite dricka. Johanna som skulle beställa varsin cider åt oss kom istället bärandes på en stor kanna.  Jag satt där med stora ögon och Johanna sa:
-Ja, vad fan.. den kostade bara 200 :)
Nån timme senare dök grabbarna upp..helrör beställdes in och jag måste erkänna att jag inte satt tomhänt nån gång under hela kvällen. Sicka vänner man har!! :)
Efteråt blev det efterfest och jag kom inte i säng förrän sent. Gick här hemma som en halvsovandes mumie hela gårdagen. Min kompis Steffo dök upp på kvällen med pizza för att kolla lite film.
Han tyckte nog inte att jag var så trevligt sällskap då jag somnade på soffan halvvägs in i filmen. 
Idag har jag mest tagit det lugnt och på eftermiddagen blev det fika med Hanna. Fick en förfrågan om att hänga med på fest ikväll, men får nog hoppa det då jag fortfarande känner mig sjukt sliten efter i onsdags...

Vi hörs, puss puss♥


Min fina Johanna med kannan i onsdags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback