Turkiet, here we come:)

Hej hej...
Ojoj, har så mycket att göra och tänka på att jag totalt glömmer bort min lille blogg.
I måndags kväll åkte jag upp till lilla Emily. Var ju år och dar sedan vi sågs. Blev bortbjudna till hennes föräldrar på lite god mat och resten av kvällen/natten tillbringade jag hemma i Emilys soffa framför en bra film, chips och en massa tjejsnack.
I tisdags var jag uppbokad utav Hans som ville ha hjälp att hitta sig ett par shorts innan resan. Tror vi sprang i varenda affär tills vi tillslut hittade ett par inne på Brothers. Efteråt käkade vi bakad potatis på TreG. Mums!!
Hade bokat in att träffa min vän Anna som fick en son för några veckor sedan. Så ut till Torhamn för att titta på lillkillen och ta igen allt snack och skvaller vi missat den senaste tiden. Hem till Hans efteråt för att prata och spika det sista inför resan. I onsdags kväll kom Hanna för att hjälpa mig att tömma kylen på cider. Tiden sprang iväg och några timmar senare begav vi oss till Nivå. Träffar på lilla Kajsa som är hemma över sommaren. Blev en massa skvaller och catch up.
Vaknar sådär lagom bakis dagen efter och bestämmer mig för att ta en lugn dag i soffan. Jovisst du!! Hans ringer och är missnöjd över shortsen och vill ha hjälp att hitta ett par nya. Så nån timme senare ringer det på dörren. Springer upp på stan och hittar honom ett par snygga shorts på H&M.
Hem igen då jag hade tvättstugan. Igår kväll lämnade jag bort min lille älskling. Hanna har lovat att passa lille Casper medans vi är iväg. Usch, är riktigt tomt här hemma utan honom. *snyft

Nähä, nu ska jag ner i källaren för att hämta resväskan. Åker ju till Turkiet imorron. Sol, bad och värme. Här kommer vi!! Lycka!!!

Puss Puss♥
Syns om 1 vecka...




Totte har gått och skaffat sig en ny leksak. Så i tisdagskväll ringer han för att meddela att han, Erik och Micke är utanför mitt fönster. Självklart måste ju detta dokumenteras.

Kommentarer
Postat av: Linda

turkiet är ju lovely !lite avundsjuk man blev nu ;) njut ordentligt för här lyser solen med sin frånvaro..kram kram

2009-07-24 @ 09:46:54
URL: http://liindas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback