Semestern rullar på...

Hej hej..
Så är man full igång att njuta av semestern. Första veckan har bara sprungit iväg. Fortfarande sjukt trist att det inte varit nåt strand väder, men man är ju nöjd över att bara få vara ledig.
Fick min nya bil i onsdags och jag är över lycklig över min nya pärla. På kvällen var jag och Johanna ute på O`learys för att äta en bit mat o dricka lite vin. Efteråt gick vi till Nivå för att ta ytterligare ett glas och där träffar vi på lite gamla vänner. Timmarna går, drickat flyter på och ännu fler vänner dyker upp. Donte bjuder på helrör och alla har super kul. Tack mina fantastiska vänner:)
Igår var jag på stan med en kompis för att agera stylist och som tack för hjälpen blev jag bjuden på en bit mat på O`learys. Visst, 2 dar i rad men det är ju sååå gott:)
Hem några timmar senare för att slappa framför tv:n. Fia hörde av sig igår och det var år o dar sen vi träffades. Så idag bokade vi in en fika. Riktigt skoj att sitta och prata en massa minnen från bl.a skoltiden och vår gemensamma Grekland-resa vi gjorde år 99.

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback