SEMESTER!!!

Hej hopp alla glada.
För glad är någonting som jag är idag. Jobbade sista dagen igår och nu väntar 4 veckors semester. Hur underbart som helst. Detta är ju min första långa ledighet som jag har haft under en sommar. Kanske är därför jag är så exalterad. Har alltid sommar-jobbat alla andra somrar förutom förra sommaren, men då åkte jag ju till Kina under våren och fick istället jobba under sommaren.
Igår så köpte min pappa en ny bil och självklart så var jag och syrran med som smakråd och hängde med på en testrunda.
Pappa var nöjd och bilen köptes efter att han förhandlat om ett pris som han tyckte passade honom. Han är duktig på det där min käre far och jag skulle verkligen behöva ta tips utav honom. 
Upp till Rödeby efteråt för att fira med pizza. Så i nästa vecka får jag min nya bil. Super lycka!!
Igår kväll blev det lite film med en killkompis men han verkade inte alltför nöjd över mitt filmval.
-Ullis, vad fan e detta?!!
Jaja, filmen var nån 80-tals fjantig romantikfilm som hette The Princess Bride. Man kan inte gilla allt ,ha ha:)

Nähä, nu blir det frallor och kaffe i solen och sen ska jag njuta av min semester och det är ju dessutom min namnsdag idag så grattis grattis till mig.

Soliga pussar♥

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Fin blogg :D

Hoppas du får en härlig dag!

Kram

2009-07-04 @ 14:07:06
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Katja

Just det...GRATTIS på namnsdagen i efterskott!! Ha en härlig semester!! Kramar

2009-07-05 @ 12:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback