Ibland har man flyt...

Hej hej...
Så har semestern dragit igång. Lite tråkigt att vädret inte är som det borde. Hade ju sett framemot att få ligga på stranden, men ikke:(
I måndags så bestämde jag mig för att ombesikta bilen för att få en chans att kunna sälja den. Otroligt nog så gick den igenom. Eftersom det oxå var mammas födelsedag så åkte vi upp för att plantera lite blommor och sen firade vi med lite mat att bilen gått igenom.
Senare på kvällen blev det lite mat och film med en killkompis. Blev en skräckfilm och jag som egentligen hatar skräckfilm satt med kudden framför ansiktet under halva filmen.
Igår hade jag bokat in att träffa mormor. Först skulle jag följa med henne till banken och sen skulle hon hitta sig ett par gummistövlar. Lättare sagt än gjort. Efter att ha provat varenda par med alla olika sorters sulor som fanns på Maxi så var tanten ännu inte nöjd. Bort till Granngården för att kika men där fanns inte heller nåt som föll henne i smaken. Så tillbaka till Maxi igen för dem där stövlarna var nog inte så tokiga ändå när hon tänkte efter.
In till stan efteråt eftersom jag lovat mormor att hon skulle få kolla på mitt nya kök.
Nån timme senare beger hon sig hemåt igen. Bestämde mig för att sätta in en annons på bilen på Blocket och 2 timmar senare är bilen såld.
Måste ju ändå säga att jag haft otroligt flyt. Bestämde mig för att lägga mig tidigt eftersom jag var sjukt trött och dessutom hade ju nya Veckorevyn kommit. Hann inte mer än komma till sida 5 då mobilen ringde. Två kompisar som behövde ha sovplats och därmed var friden slut.  Eftersom jag inte direkt hade nån frukostbuffe att erbjuda mina "gäster" så stack vi ner för att käka lunch på kinarastaurangen. Mumsigt!!

Nu är det nedräkning, 1 timme kvar sen ska jag få min nya bil:)

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback