Besök i Skärgården...

Hej hej...
Igår så packade jag väskan och begav mig ut till sommarstugan som ligger ute på Ungskär i Östra skärgården. Skulle plocka upp Hans vid 11 tiden men när jag kommer dit så har människan glömt ställa larmet. Måste ändå erkänna att jag är ganska imponerad hur snabbt han lyckades packa ihop sina saker.
Blev en lång promenad på ön efter att Hans fått i sig lite frukost. Därefter blev det Yatsy och dart-spel. Självklart så vann ju lilla Ullis i båda ;)
På kvällen blev det tacos och vinet korkades upp.
In i dimman som Hans brukar säga... Fem timmar, 2 vinflaskor och ½ vodka flaska senare fick vi känna oss besegrade av tröttheten.
Ikväll blir det utgång med min lilla Johanna. Johanna som är världens bästa vän ska bjuda ut mig på en 3-rätters. Vilka vänner man har!!

Hörs, puss puss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback