090713

Hej hej...
Så är det måndag och jag har gått in i min 2:a semester vecka. I fredags var jag och Hans inne på Resebyrån så på lördag åker vi till Turkiet. Ska bli helt underbart att få komma till solen och värmen.
Åkte upp en liten runda till pappa i lördags för att fixa lite saker med bilen. Var ju Hasslö-festivalen så efteråt åkte jag ut en runda till Hasslö för att säga hej till Totte, Martin, Stellan och David som satt där och festade.
Igår så träffade jag min lilla Stina som jag inte träffat på år och dar. Varenda gång vi bestämt att träffas så dyker nåt annat upp. Hade en helt underbar dag i hennes sällskap och jag förstår varför vi hållt vänskapen vid liv i 12 år.
Blev lite hungriga så vi åkte ut till Kristianopel för att ta en bit mat. Blev lite tveksamma så vi åkte till Lyckeby för att äta på Lyckans istället. Efteråt åker vi in till stan igen. Kör ner till Kungsholmen och blir helt plötsligt sugna på att köra en runda till Sturkö. Så vi kör dit och tar oss en glass i solen nere vid vattnet på Sturköcamping.
Hur mysigt som helst :) 

Puss Puss♥








Kommentarer
Postat av: Maria

Hon är go den där stina! Syrran som fixat hennes hår! :P

2009-07-13 @ 18:57:12
URL: http://mariainanutshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback