Torsdag och en dag kvar till 20+

Hej hej..

Idag är det torsdag och imorron är det min födelsedag. Jösses, man börjar bli gammal..hela 27 år. Jaja, man har ju hört folk säga att man inte är äldre än vad man gör sig, så då får jag vara 17 i några år till ;) Syrran var här igår kväll o käkade kinamat med mig, sen kröp vi ner i min dubbelsäng och mös med våra värkande magar framför en riktig fjortisfilm. Härligt att man alltid kan vara sig själv med syrran:) Så där låg vi under täcket, kollade film o skrattade så vi fick ännu ondare i magen. Tillbaks på jobbet idag efter att ha legat hemma i halsont i 2 dagar..Hade bokat tid hos frisören vid 11-tiden och hann t.om träffa syrran en runda innan. Syrran skulle passa Martinas lilla vovve, en hårig liten golvmopp..Hur söt som helst:) Måste säga att det såg sjukt kul ut när jag såg syrran komma gående på övergångsstället med hunden efter sig. Hmm, brukar inte hundar gå först?!!
Jaja, hur som helst så blev jag sjukt nöjd med håret. Blev uppvaktad med present och sång av mina kollegor och barn när jag kom till jobbet efteråt..
Nu ska jag upp till Emily en runda för att kolla lite film o snacka skit o äta massoooorrrr av godis...


Puss puss



Vovven...


Kommentarer
Postat av: Martina

Nämen titta där e ju min hund =) Tuva brukar ALLTID gå efter en hahaha hon e såå sölig... ses ikväll

2009-02-07 @ 15:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback