Hektiska dagar, kunglig förlovning och Rosing...

♥Hej hej♥
Denna veckan har börjat med två hektiska dagar så jag har knappt hunnit sitta vid datorn. Igår så jobbade jag hela dagen för att direkt efter jobbet ha planering ihop med kollegorna inför utvecklingssamtalen denna veckan. Var hemifrån 12 timmar och helt slut när jag kom hem. Samma sak idag. Började jobba 06.15 i morse och hemma 17.15. Läste på nätet idag att vi har en kunglig förlovning, var ju minsann på tiden. Ett stort Grattis till kronprinsessan Victoria och hennes Daniel. Tycker det är riktigt härligt att hon föll för en kille "av folket". Ikväll börjar ju premiären av Den rätte för Rosing. Jag måste erkänna att jag inte direkt är något stort fan av Linda Rosing, men jag bara älskar dokusåpor.





Verkar som att jag och min kollega Katja är dom enda som kommer att titta på detta..ha ha ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback