Redan torsdag...

Hej hej..
Idag är det torsdag och shit vad denna veckan har gått fort. Fredag imorron och sen helg. Min vän Totte är på väg hem från Norge och ringde innan för att kolla ifall jag ville ha nåt i taxfree..gulligt:) Kom att tänka på att man faktiskt ser en hel del märkliga saker ibland, härom dagen när jag var på väg till jobbet vid 06-tiden så mötte jag en man som var ute med sin hund, han gick och läste morgontidningen samtidigt ,med en ficklampa. Idag när jag var på väg till jobbet så såg jag ett gäng millitärer som joggade med gasmasker på sig. Ja, man kan ju inte annat än skratta. Såg sjukt kul ut...
Jag har ju gått och blivit lite beroende av nya 90210..tittade på första avsnittet i fredags och nu 1 vecka senare är jag redan på avsnitt 11.
Satt och suftade runt bland lite nätbutiker på rasten idag och det är nästan så det kliar i fingrarna när man ser alla snygga vårkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback