En öm rumpa, 90210 och kalorier...

♥Hej hej...♥

Torsdagskväll och jag ligger nerkrypen i soffan med täcke över mig och en skål med popcorn. Jaja, jag vet..det är inte helg ännu men jag kunde fasen inte låta bli. Idag har jag sjukt ont i rumpan. Har ju som sagt kommit snö till lilla Karlskrona och ungarna på jobbet är överlyckliga. Nja, jag e väl inte helt missnöjd själv förrutom att jag tvingas gå upp 15 min tidigare varje morgon för att hinna skrapa bilen och den där lilla insidenten med vindrutetorkaren igår, vilket jag hoppas inte kommer och upprepa sig..men men, åter tillbaka till min ömma rumpa. I och med att snön kommit så har jag tvingats..nää, vi backar. Jag erbjöd mig själv att åka pulka med ett barn idag, men vill 1 barn åka så vill 15 barn oxå åka . Så efter 15 pulkåk nerför backen i en pulka size XS så började jag känna en viss ömhet i min kära bakdel.
O det är där popcornen kommer in i bilden..;) Känner att jag e väl unnad lite kalorier..
Imorron är det sista dagen på jobbet för veckan och sen blir det ledighet i 2 dagar..ska bli riktigt skönt och jag tror att jag ska ta mig en vit helg..vilket innebär, inget sprit och inga killar..usch, det där lät ju faktiskt lite tråkigt men jag tror verkligen att jag behöver det.
Har ju kommit en ny version av käre Beverly Hills 90210 men som visats på tv400, vilket jag självklart inte har. Vilken tur att internet finns. Ikväll så står avsnitt 1 på menyn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback