Min födelsedag...

Hej hej.

Har varit dålig på att uppdatera bloggen i helgen, men haft så otroligt mycket att göra. Firade min födelsedag i fredags med en tripp till Kalmar med Johanna. Hemma igen vid 18-tiden och en timme senare kom Katarina Larsen med en flaska vitt och Emily med fina presenter. Blev några glas här hemma, sen ner på stan för att möta upp Johanna vid 20.30.  Blev ett bord på O`learys med mat och dricka. Efter maten och 2 cider senare hör jag trubaduren på andra sidan O´learys säga i sin mikrofon: E den nån som fyller år här inne?!!
Jag tittade på Johanna med en lite nervös min och Johanna utbrister: Nänä, det e inte dig han menar.
Trubaduren säger: Finns det en Ullis här inne??
Att jag inte dog. Visade sig att en kille som jag känner var ute o hade svensexa med sina polare och hade då sagt till killen som spelade på scenen att jag fyllde år.
Jag sjönk längre ner i soffan och hela svensexa-bordet pekade o tittade på mig samtidigt som dom skrattade sig röda.
Jaha, hade inget annat val än att ta mig över golvet till scenen och hinner halvvägs då trubaduren säger i mikrofonen: Oj, hon var ju snygg juh..
Skakig och generad tar jag mig upp på scenen och får ta emot Ja må hon leva från O´learys. Skulle precis bege mig därifrån då trubaduren sticker till mig en mikrofon och säger att jag ska sjunga med...till Queens- We will rock you.
Ja, jag kan nog inte bli skakigare än så här.. Gör mitt bästa samtidigt som det är svårt att hålla sig för skratt då alla sitter nedanför och vrålglor på mig. Trodde inte det kunde bli värre, men när jag sedan e på väg därifrån säger trubaduren i mikrofonen: Ja, hon e inte bara snygg, hon kan ju sjunga oxå.
Då var jag nära att dö av genans..Tar mig hemåt vid 01-tiden men får besök av en polare som vill gratta, så vid 05 somnar jag. Jaja, hur som helst så var det en riktigt lyckad födelsedag:)




Glömde tyvärr kameran hemma, så fick fota med mobilen..blev väl sådär:(

Kommentarer
Postat av: katta

haha fan att ja jobbade o missade allt detta! det hade vatt bålkul o se :)

2009-02-09 @ 15:50:39
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback