Mys med bästis...

Godmorgon..

Nja, en av nackdelarna när jag jobbar dagtid är att jag fungerar som en tidsinställd väckarklocka. Klockan 8.00 i morse vaknar jag, pigg som en lärka. Ut i köket och kokar mig en portion havregrynsgröt och med ett glas juice till promenerar jag ut i vardagsrummet och slår på tv:n.
Johanna var ju som sagt här igår kväll och vi hade "vi köper massor av kalorier/ tar foto när vi äter/ dreggla över Måns i melodifestivalen/ kolla på film kväll..."  Tyckte väl att bidragen var sädär, Måns var ju självklart bäst och snyggast..Lili & Susi kom enligt mig efter Måns..och sen var det ju detta med silvriga taights och små snoppar. Kunde inte låta bli att skratta när vi fick syn på på ena killen i bandet H.e.a.t som hade den väl synlig i sina taights.
Kvällen var som sagt hur trevligt som helst men lilla Ullis slumrar ju som vanligt till halvvägs in i filmen.


Bäst vi tar ett till, jag hann inte stänga munnen...och min katt ser ut som en alien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback