Torsdagskväll...

Hej hej.
Usch, ikväll e jag faktiskt riktigt trött. Så det blir minsann inga aktiva aktiviteter ikväll. Skulle egentligen upp till Emily ikväll, men fick avboka. Har varit så sjukt mycket denna veckan, men måste ju ändå medge att veckan gått otroligt fort. Ett stycke ur veckans horoskop:

"Full fart dygnet runt, eller nästan i varje fall.  Lugna dagar blir det ont om. Helst är du ledig, men måste du vara på jobbet så satsar du stenhårt där också. Din energi tycks aldrig sina."
Ja, vad säger man..e allt lite kusligt. Imorron är det hockey och jag räknade ut redan igår att det kommer bli Skåre BK som får möta vårt kära Khk i arenan. Läste oxå att det kommer att direktsändas i Sveriges Radio.

Fick mig ett gott skratt på jobbet idag. En utav mina 4-åringar satt i soffan och såg helt slut ut. Han satt och hängde och såg ut att somna när som helst.
Jag: -Men lilla gubben, e du trött?!!
4-åringen: -Nää, jag metar. (med tung, nedstämd röst samtidigt som han pustar )
Godetid vad jag skrattade..

Nu har jag precis klickat hem vårkläderna som jag tittat ut i katalogen, kommer med posten nästa vecka. Längtar!!!




Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; härligt :D

jajjemensna :)

gör du då?

2009-03-02 @ 06:06:55
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback