Snö, snö, snö...

Ojoj, så mycket snö det har kommit. Min mormor sa till mig för 2 veckor sedan att hon inte skulle kunna komma in o gratta mig på min födelsedag ifall det skulle bli snöstorm. Jag såg ut som ett frågetecken o bara skrattade åt henne.
-Snö, NU..haha, jovisst..men snälla mormor, klart det inte blir nån snö.
Jahopp, idag fick jag bita i det sura äpplet och skämmas. På väg till jobbet och mitt i snöyran tog sig min ena vindrutetorkare på passagerarsidan ett skutt och började ge mig en stor repa på rutan. Kunde inte stänga av den eftersom jag då inte skulle kunna se nåt alls på min förarsida, då det snöade för fullt.
Så då gäller det att improvisera ;)



Kan säga att killen nere på OK/Q8 tittade lite snett på mig när han tvingades plocka bort strumpan för att sätta dit den nya vindrutetorkaren.
Han sa: Ooo, jag antar att du vill ha tillbaks denna?!!! 
samtidigt som han höll upp min blöta strumpa med två fingrar framför näsan på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback