På stan med Emily...

Ok, trodde väl aldrig att jag skulle säga detta, men jag e nog fan tacksam att jag inte har en pojkvän nu när det är alla hjärtans dag..För min gud vad det ska planeras och läggas pengar på allt detta som har med alla hjärtans dag att göra. Mötte upp min vän Emily vid 12 -tiden idag för att agera smakråd då hon ska överraska sin käre pojkvän med lite sexiga underwear ikväll. Efter att ha sprungit in och ut i varenda affär i stan där det säljs underkläder så slutar det ändå med att vi 2½ timme senare handlar i den affären vi var i först. Mötte sedan en killkompis på H&M som kom springandes med andan i halsen..han hade varit o köpt en nalle till sin flickvän i size XL för endast 1100 kr, en chanel parfym, champagne och en massa mat tills ikväll. O då måste jag tillägga att dom varit ihop i 2 månader. Nä, jag tycker nog att detta med alla hjärtans dag är överskattat. Mobilen har ju gått nästan lika varm med en massa "Puss från mig på alla hjärtans dag" meddelanden som "God Jul" på julafton.

Ikväll kommer min käre vän Johanna hit för att mysa i soffan med lite god mat och film..och för att bevisa att jag inte är helt hjärtlös så ska det bli temat Romantik:)


Fick ju ett present kort på gina tricot i födelsedags present och upptäckte dessutom att mitt stämpelkort var fullt och igår damp det ner en bonuscheck från H&M på 250:- Shoppade mig en skjorta, en kofta och 2 tröjor på stan idag, för endast 79:- :) LYCKA!!



Emily är ju så söt, hon överraskade mig med en chokladkartong idag. Love you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback