Nerkrypen i sängen..

Jahopp, då ligger man här nerkrypen i sängen. Dricker te och knaprar Bafucin och tycker otroligt synd om mig själv. Kände redan på jobbet igår att jag började få ont i halsen men trodde det skulle gå över. Nää, där hade jag fel. Började frysa som tusan igår kväll o halsen svullnade upp. E alldeles röd i halsen och det gör riktigt ont när jag sväljer. O jag som har födelsedag på fredag *snyft

Min kompis Jenny är en rolig prick och drop dead gorgeous, hon har en riktigt bra blogg där hon skriver allt från sminktips till hur man mockar hos hästarna, hon tvingar sina killkompisar att bära ansiktsmask och igår la hon upp en bild på nåt brunt och kladdigt och hade en tävling ,vem som kunde gissa vad det var.



Vem tror ni vann då??!! Hihi....



Åhh, jag älskar chokladpudding:)

Kommentarer
Postat av: Jenny P

Det var ju helt klart VÄNTAT att du skulle vinna Ullis. Jag måste ju ha en snygg tjej på framsidan;)



Och du din sida är inte sämre än min!:)



Kramis

2009-02-03 @ 15:39:32
URL: http://www.jennyp.se
Postat av: Ullis

Åhh, tack:) haha...

2009-02-03 @ 15:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback