Vilken underbar helg, NOT!!!

Nu ger jag upp. Huvudet, axlarna och framför allt röven värker. Viljan har gett upp och irritationen växer. Har suttit med mitt historia arbete sen klockan 10 i morse och nu orkar jag inte mer. Igår så var jag inte hemma ifrån jobbet förrän strax innan halv sju. Inte direkt ett drömscenario en fredag men vad gör man.. Mötte upp syrran och det fick bli en timmes promenad innan Idol började vid 20. Måste erkänna att både jag och syrran blev aningen chockade då Tove åkte ut, var nästan 100% säker att det skulle bli hon och Erik i finalen.
Kvällen blir lugn eftersom jag har lika mycket pluggande framför mig imorron som jag haft idag. Ska bli så otroligt skönt när denna kurs är slut. Vilket helvete det har varit. I natt ska jag hämta Mrs Larsen uppe vid Eringsboda, så det blir väl till att hälla i sig lite kaffe om man ska lyckas hålla sig vaken.

Nu blir det lite popcorn och film, känner jag mig väl unnad. 
Puss Puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback