Sista jobbdagen innan jul-ledigheten...

Hej hej..
Så sitter jag här på jobbet sista dagen innan julledigheten. Min söta vän Nadja är som sagt nere på besök och då är min självdiciplin nästan obefintlig. Natten till igår sov jag så otroligt dåligt, antagligen efter all pulkåkning i backen. Var som en mumie på jobbet och plockade ut lite komp för att smita hem tidigare. När jag skulle krypa ner under täcket för att ta igen lite sömn så får jag ett erbjudande om lunch. På tok för svårt att motstå. Så 10 min senare hämtar Nadja upp mig och vi beger oss till 1344. Bjuds på en super god pasta med fläskfilè. Där blir vi sittandes då både Jessica, Nadja, Rasmus och Fidde dyker upp. Strax innan 17 beger jag mig hemåt för att hämta väskan, dags för träning. Var så otroligt trött efter träningen att jag var totalt handlingsförlamad efter jag kommit ur duschen. Skulle egentligen gett mig iväg för att träffa Nadja ytterligare en gång, men hade inte kraft att ta mig ur sängen.

I förmiddags hade jag ett inbokat möte med min historia-lärare. Mötet gick bra, bättre än förväntat och jag fick höra mycket positivt om mina studier. Dagen börjar bra :)

Nähä, dags att återvända till jobbet.

Puss Puss♥

Nadja hade skrivit några fina rader om mig på sin blogg, kan man bli annat än rörd?!! :)
se här...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback