Mask?!! Första snön och en stor klänning besvikelse...

Precis hemkommen ifrån Johanna. Åkte inom henne för att käka middag efter jobbet och där blev jag fast. Kollade färdigt på filmen som jag missade igår. Sen bjöd hon på marängsviss. Var så mätta och trötta efter mat och efterrätt så vi slumrar till i varsin soffa nån timme. När jag vaknar är jag fortfarande hungrig och tar mig friheten att göra 2 smörgåsar. Sen blir jag plötsligt godissugen så vi beger oss för att handla lite godis. Jösses, har jag fått mask?!! Haha!!

Fy tusan så ruggigt, kallt och blåsigt det är ute. Idag kom snön till barnens stora glädje. Vi sprang genast ut efter mellanmålet och glädjen blev stor när dom upptäckte att man kunde göra snöbollar. Glädjen växte ytterligare när dom sedan märkte att man kunde kasta snöbollar på fröken. 

Idag kom klänningen ifrån Nelly som jag hade tänkt ha på juldagen. Tyvärr så var den på tok för kort. Nja, skulle väl funka om jag skulle låta bli att sitta, dansa, gå i trappor och absolut inte böja mig. Nä, den får minsann skickas tillbaka. Synd, för den var verkligen toksnygg..:(
Jakten går vidare...

puss puss♥

Kommentarer
Postat av: Mr sexon the beach

Kan en klänning vara för kort på en vacker dam ? ;)

2009-12-16 @ 05:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback