Kul med pulkaåk...

Usch och fy. Idag har jag haft noll karaktär vad gäller pluggandet. När jag precis skulle sätta mig med böckerna så blir det istället ner till 1344 för att möta upp Nadja för en fika tillsammans med hennes kompisar Rasmus och Sandra. Vi kommer på denna strålande idè att åka till Rödebybacken för att åka lite pulka. Så in i bilen, åker inom Maxi för att köpa pulka och lite annat vi behöver. Både på Maxi och Coop var pulkorna slut, vi får iallafall tag i lite mössor, vantar och tjocka strumpor. Allt det där har ju egentligen jag men allt ligger på jobbet. Kom på att vi var lite hungriga så vi åker till Nadjas föräldras restaurang där vi blir bjudna på pizza. O kan ni tänka er, där på OKQ8 i Jämjö står 3 blänkande pulkor och bara väntar på oss :) Två timmar senare åker vi tillbaks till stan för att plocka upp Jessica och Sandra. Mot destination Rödeby.
Nadja och jag åker tillsammans första åket och jag gjorde misstaget att sätta i fötterna. Fy fan vad blött det blev, all snö yrde upp i ansiktet och jag kände knappt mitt ansikte efteråt. Brr!!
Var iallafall hur kul som helst trots mycket folk och bäckmörkt.

Nu ska jag hoppa ner i sängen med dubbla täcken över mig.

Natti Natti♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback