Kul kväll med sötnosarna..men saknar min älskade jacka..

Hej hej...
Vilken trevlig kväll det var igår. Åkte upp till Emily för att byta lite julklappar. Hade köpt henne en grå kofta på Gina Tricot som hon blev jätte glad för. Av Emily fick jag en vit härlig filt att ha på sängen och 2 st sängbordslampor. Blev jätte glad:)
Hämtade upp Maria på hemvägen. Väl hemma så fick jag både hår och make-up fixat. Hon e bra den där Maria..
Nån timme senare dök Johanna upp och sen även Hanna. Godetid, min lägenhet såg ut som en beauty-shop när vi väl var färdiga. Strax efter 20-tiden så begav vi oss iväg till Oskar som hade fest, möter upp Nadja på vägen.
Beger oss till statt strax efter 23. Godetid så mycket folk. Tog en evighet att få hänga in jackan.
Var iallafall en riktigt kul kväll, dansade så mycket att jag fick blåsor på fötterna. Får väl skylla mig själv som satte på mig mina nya skor. Riktigt skoj att träffa alla gamla vänner, klasskamrater osv.
När vi sedan skulle bege oss hemåt så hade personalen i garderoben slarvat bort min fina Peak jacka. Det visade sig att när jag lämnade in min garderobs-lapp så fick jag istället ett helt annan jacka. Dom letade och letade men min jacka verkade vara puts väck. *snyft!!
Som tur var så fick jag låna en jacka av en killkompis som hade en kavaj under. Får sticka bort en runda till statt lite senare för att se om min kära jacka har dykt upp.

Ikväll blir det lugnt, måste verkligen plugga imorron då jag inte pluggat på flera dagar. Är hembjuden till Johanna ikväll som ringde nyss och sa att hon laddat med glass och godis. Ska nog försöka få henne att köpa lite pizza med mig oxå.. Mums!!

Puss Puss♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback