Kärlek vid första ögonkastet...

Oj oj.. så otroligt mycket snö jag möttes utav när jag klampade ut ur porten för att möta Johanna för en runda på stan idag.




Jag är totalt överlycklig. Klänningen jag spanat in och som jag hade tänkt ha på juldagen satt som en smäck och var t.o.m snyggare i verkligheten än på bilden. Är vad jag kallar kärlek vid första ögonkastet. Nu hänger den i garderoben och lyckan är stor:)



PARIS KATE & I  699:-


Vi var lite tidiga ner på stan och fick ta en kaffe på Waynes i väntan på att affärerna skulle öppna. Biljetterna till Statt hann vi oxå fixa. Johanna som är världens sötaste vän bjöd på biljetten som en liten julklapp. Tack gumman!! 

Nähä, dags att krypa ner under filten med mina trevliga historia böcker. Blä!!

Puss Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback