Julklapps- shopping HELA dagen....

Aj aj min kropp, mina axlar är ömma, mina ben värker och fötterna ännu mer. Idag har shopping stått på schemat. Precis hela dagen. Jag hade lagt in om en semesterdag idag för att hinna med allt som skulle köpas. Johanna dök upp vid 11 och direkt kilar vi ner till första affären. Hade skrivit mig en minneslapp för att komma ihåg allt:

Pappa
syrran
farmor
mormor
Anders
Emily
BH till nya klänningen
örhängen
systemet

Måste säga att jag lyckades hålla mig inom ramen, nja gick väl utanför en aning då det blev 3 par örhängen istället för 1 par, en tröja på Gina Tricot, 2 par skor på skopunkten. Mmm, jag e hopplös!!! :/




Efteråt köpte vi med oss lite mat ifrån Max och slängde oss i varsin soffa hemma hos Johanna. Knappt vid medvetandet. Jag slocknade i soffan 10 minuter efter jag ätit upp maten.

Shit, imorgon är det julafton. Känns inte alls som om det är det. Julafton blir lite annorlunda i år. Alla andra år har vi varit hemma hos farmor, detta året ska vi vara hos pappa. Detta för att lilla farmor ska slippa behöva tänka på allt som har med julmat och förberedelser att göra. Imorron blir det jag och papsen som står för julmaten. Återkommer med resultatet.. haha!! Syrran kommer lite senare eftersom hon blev tvungen att jobba till 16.

GOD JUL på er alla.

Massor av jul-pussar ifrån mig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback