jag ser det snöar, jag ser det snöar...:)

Så idag kom dom första snöflingorna..vilken otroligt härlig känsla. Jag älskar snö:) Nja, jag älskar definitivt inte kyla och rusk, men snö går bra.
Godetid vad denna helg har gått snabbt. Är redan jobb imorgon igen. Gårdagen tillbringade jag mest i min mysiga säng framför datorn och alla mina favorit serier. Lite senare mötte jag upp syrran och vi begav oss iväg för att köpa lite mat, kebabsallad:) Mums!! Sen slängde vi oss i varsin soffa här hemma och kollade på lite gamla filmer. Idag så har både jag o syrran varit uppe hos pappa, först så bjöd han på lunch, sen begav vi oss ut bland snöflingorna för att sätta på vinterdäcken på min bil. Sen blev det lite fika med syrrans goda lussekatter. Hem några timmar senare för att möta upp Johanna som jag inte sett på hela veckan. Åkte in till stan för att hyra lite film. Letade och letade bland "nyheterna" men hittade inget så vi började kika på lite andra filmer och efter kanske 20 min kom vi överens att hyra en kärleksfilm med Julianne Moore. Visade sig att vi hade stått o rotat bland gamla köpefilmer. Ja ja.. :)
Körde inom affären för att handla lite glass och en låda gräddbullar slank oxå ner.

Dags att krypa ner, natti..

Puss puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback