Jag lever, men det är knappt :/

Ahh, jag blir tokig och nu ger jag upp. Har jag alltså suttit med mitt Historia arbete sen lördags morse. Dock med lite pauser t.ex toabesök, fyllechaffis, en timmes promenad med syrran och en kopp kaffe med min vän Hanna i nån timme. Annars har jag bott framför min dator och mina böcker. Nu börjar ögonen gå i kors och för att inte riskera att börja prata om den franska revolutionen och allt annat i sömnen så är det nog dags att lägga ner böckerna.
Dessvärre så har jag en uppgift kvar som jag inte hunnit göra. Fick ändå skicka in arbetet pga dead-line och får skicka in resten under veckan. Får hoppas det är ok för läraren.. :/

Nähä, kanske skulle behövas en promenad.. lite luft är inte fel när man suttit inne nästan en hel helg..

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback