Ikväll blir det PARTY för hela slanten...

Hej hej...
Så var julafton över för detta året. Gårdagen var trevlig och alla verkade nöjda över sina julklappar.
Eftersom jag redan fått de flesta av mina julklappar så blev det inte så många i år. Pappa köpte mig ju 4 nya vinterdäck till bilen och farmor bidrog till min nya juldagsklänning.
Fick iallafall en digital fotoram utav pappa, en tröja och en fin partyväska av syrran.





Ikväll blir det PARTY för hela slanten. Åker upp till Emily vid 15- tiden för att byta julklappar sen hämtar jag upp Maria på vägen. Lite senare kommer även Johanna och Hanna. Nadja hörde av sig och även hon kommer nog ev. dyka upp. Vid 20 -tiden drar vi bort till Oscar där även Macke, Eke och Andreas är. Åhhh, vad kul det ska bli att träffa alla..

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback