Försovning och stressig dag, men jag är iallafall fin i håret :)

Hej hej.. Så är det tisdag.  Denna dagen började väl sådär lagom bra. Jobbade hela dagen igår och efter jobbet var det möte, var hemma igen vid halv åtta tiden. En hel helgs pluggande och sedan direkt en hel arbetsdag + möte, var helt slut igår kväll o somnade som en stock på kvällen. Vaknade i morse av att telefonen ringde kvart över sju.
-Ahh, hallå..
-Hej, det är Jane, vart e du?
-Ehh, vad menar du?
-Ja,. börjar inte du klockan sju?

Helvete oxå, jag hade försovit mig. Detta har väl inte hänt dom senaste åren. Finns väl två alternativ, antingen så har larmet inte satts igång eller så har jag tryckt av det i sömnen, vilket aldrig annars händer.
Tjoff tjoff i kläderna, borsta tänderna och 20 min senare rusar jag in igenom dörrarna på jobbet. Håret i ruffsig knut, i nästan samma kläder som igår (då jag snabbt fick rafsa åt mig det första jag fick syn på) Ganska imponerande iallafall då resvägen till jobbet är 15 min men så såg jag ju ut därefter oxå.. :/

Fick rusa hem efter jobbet för att hinna duscha och byta kläder innan jag skulle till frisören och fixa håret. Min frisör är alldeles underbar, förrutom att hon är super trevlig så är jag alltid så sjukt nöjd när jag kommer därifrån. Hon tar sig verkligen tid att göra sina kunder nöjda. Min tid gick över tiden och en tjej satt o väntade, ändå så började hon locka mitt hår efteråt eftersom hon vet att jag brukar vilja det. Efteråt fick det bli en liten runda på stan för att fixa det sista inför personalfesten på fre. Fick tag i ett jättefint halsband som kommer passa perfekt till min paljettkjol. O billigt var det oxå, 69 kr :)

Nähä, dags att återgå till studierna. En killkompis har startat ett företag med bl.a en biltvätt och skickade innan att om jag kom förbi en runda ikväll så skulle jag få tvätta bilen gratis. LÄTT!!

puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback