Kul kväll hos mormor..

Så är det måndag igen och tillbaks till jobbet. Julhelgen har verkligen gått fort, bara sprungit förbi. När man var liten så gick tiden så sakta sakta och nu är det precis tvärtom. Halva lördagen/annandagen tillbringade jag i sängen. Helt slut efter juldagens partaj. På kvällen hyrde jag och Johanna film och jag käkade pizza. Johanna som fortf. var sjukt bakis kunde knappt titta på pizzan utan att må illa. På kvällen vid 23- tiden bestämde vi oss för att ta bilen till Backabo för att "smyga" på två killkompisar till Johanna som vi visste satt o kollade film. (jaja, är man uttråkad så är man) Gissa om dom flög upp i soffan när vi stod och lös med en ficklampa in i vardagsrummet. Sjukt kul!! Natten var riktigt trevlig med massa snack, kortsspel och skratt i grabbarnas sällskap. Gav oss hem vid 03-tiden. När jag kom hem så hörde min söta vän Oskar av sig. Pigg som jag var så bjöd jag över han för lite skitsnack. Två timmar senare så har vi båda somnat på varsin sida av sängen. Vaknade pigg och utvilad dagen efter och tittar på klockan. 14.15... Godetid. Jag har sovit bort hela dagen. Bestämmer mig för att ta bilen ut till mormor och hälsa på en runda. Hon blir glatt överraskad. Påpekar hur mager jag blivit...(?!!!) och börjar sätta igång och laga mat. Ris, kött och Uncle Ben´s!! Daimtårta till efterrätt. När vi sedan är färdiga byter vi lite julklappar. Fick även i år precis samma sak som jag får varje år. En tandkräm, choklad, shampoo, handdukar och en peng.
Sen börjar vi rota i hennes garderober. Fick titta på hennes fina balklänningar ifrån USA. För dem som missat så är ju min mormor amerikanska och hennes garderob är helt otrolig. Godetid vilka fina klänningar jag hittade.
Prövade en mörkblå som jag blev helt kär i. Funderar på att kanske låna den till nyår :)

Efteråt åkte jag hem till Johanna för att titta på Underbar och älskad av alla som gick på 4:an.


Mormors fina balklänning...


Hittade även en massa roliga mössor och hattar...


Eller varför inte en peruk:) Linslus?!! Jag?? haha....

Kommentarer
Postat av: Mysan

hihi va go du e!!!

2010-01-05 @ 18:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback