Trist fredag, men bättre lördag :)

Hej hej..
Det är lördag och det bästa med denna lördagen är att jag inte måste göra något idag. Absolut ingenting!! Igår var det dags för det årliga "julbordet" med jobbet. Fast detta året skulle det inte bli nåt julbord utan istället "vanlig mat" och underhållning av Clabbe (från Idoljuryn) iform av 80-tals retro. Dom två senaste åren har vi varit nere på Ronneby brunn med underhållning från bl.a Wallmans. Detta året var en stor besvikelse. Maten var kall och äcklig och ingen vidare underhållning. Det enda som var roligt under kvällen var sällskapet av mina fina kollegor både på förfesten hos mig och sen när vi "shakade" loss på dansgolvet till 80-tals musiken. Gick vidare till O`learys efteråt, kollegorna gav upp ganska tidigt och redan vid 01 begav jag mig hemåt. Satte mig för att titta på Idol finalen som jag tyvärr missade. Blev överlycklig över att Erik vann :) Wiiiee!!!

Och så vill jag också tillägga att utelivet i denna stan suger!!!

Nu blir det tv-serie maraton i form av nyaste avsnittet av One tree hill, 90210 och Gossip girl :)

Puss Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback