091217

Hej hej.. Tänkte ta bloggandet till en helt ny nivå. Nivån då jag måste erkänna saker om mig själv, saker jag är dålig på och saker jag brukar misslyckas med. Dagens misslyckande: Jag är VÄRDELÖS på att skära bröd.
Jag förstår inte vad jag gör för fel, men mina skivor blir alltid såå sjukt misslyckade. Tur att jag aldrig behöver skära bröd på jobbet. Att jag själv är den som måste äta brödet. Man kanske borde skicka sig själv på matlagningskurs...


Igår var det dags för hockey, trist match så både jag o Johanna begav oss därifrån i pausen till 3:e perioden. Khk vann matchen men däremot så missar vi allettan. Trist!! Åkte inom syrran efter jag släppt av Johanna. Blev lite mys i soffan med glögg och lussebullar. Kom på vid 23-tiden att jag glömt att skriva mina julkort, attans!! Så fram med julkorten och eniro.se..

Idag har vi haft julfest på jobbet. Jag och min kollega konstaterade efteråt att det är skönt att detta "ståhej" endast är 1 gång om året. Att hålla våra 1-3 åringar ifrån buffèbordet med julmat samt att försöka få dom att låta bli varandras julklappar tog mycket energi. Direkt efter jobbet så hade jag bokat en träningstid. Riktigt skönt!!


Idag blev jag och kollegorna uppvakade av våra barn/föräldrar. Man blir så otroligt glad :)

Nähä, dags att inta soffan i väntan på bönderna...

Puss Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback