091214

Hej hej..
Så är man precis hemkommen ifrån Johanna. Jobbade en extra lång dag på jobbet idag pga två kollegor var sjuka och direkt när jag kom hem så slängde jag upp historia-boken. Efter 3,5 timmar gav jag upp och åkte för att plocka upp Johanna mot destination Max. Blev en rejäl hamburgare-meny framför Paradise Hotel och sen slängde vi på en film. Fick ge upp och åka hem vid 23.30 om jag ska ha en möjlighet att komma ur sängen imorron bitti.

Hittade mig en jätte fin juldags-klänning igår som nu är på väg hem till mig ifrån Nelly Tyvärr så har den plockats bort ifrån sidan pga den sålt slut. Så får visa en bild när jag fått hem den.
Nu gäller det bara att hitta en superfin nyårsklänning oxå...
Gråter floder över att Lipsy butiken inte ligger här i Sverige. Kolla in deras dina klänningar på Lipsy

Dags att krypa ner, natti...
puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback