091202

Hej hej..
Så ligger man nerbäddad under täcket efter en varm dusch. Kom precis ifrån syrran, kollade på Bonde söker fru. Innan dess blev det en promenad på lite mer än en timme ute i kylan. Så jag var som en isbit när jag kom hem. Nästan så man tyckte att benen började bli blå. Har lovat mig själv att börja ta tag i detta som folk kallar motion. Så både igår och ikväll har jag i sällskap med syrran gått en lång runda.

Var ju som sagt på New Moon i söndags med Emily. Förrutom jag och Emily, två killar bakom som jag vet är i vår ålder så var det så långt ögat kunde nå bara fjortisar i salongen. Undantag dom killar som blivit medtvingade av flickvänner.
Uppföljare är enligt mig väldigt sällan bättre än den första filmen. Även i detta fallet var det så. Visst, New Moon var riktigt bra, men Twilight är verkligen sååå mycket bättre. Men måste också erkänna att jag både väntar och längtar efter nr:3 :) New Moon slutade inte som jag ville..haha.

Nähä, nu ska jag kolla på Paradise Hotel. Hatar verkligen reklam, så jag brukar alltid skippa tv:n och sen kolla på play istället. Mysigare att ligga nerbäddad under duntäcket med den bärbara på magen :)

Puss Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback