Vän, godis och Channing :)

Hej hej..
Första jobb-dagen denna veckan och det var riktigt segt att komma upp i morse. Låg ju hemma platt fall igår, precis hela dagen och kollade mest på tv.
Såg bl.a nån ny film som heter Fighting med ubersnygga Channing Tatum i huvudrollen. Den var faktiskt ganska bra.
Efter jobbet idag så stack jag hem till min fina vän Hanna för lite tjejsnack och massa godis, usch.. jag vet. Inget godis mitt i veckan, men idag var ett litet undantag. Imorgon ska jag bli duktig igen :)
Slängde på filmen She`s the man.. o vem spelade inte där.. joo, Channing Tatum. Jag o Hanna låg där i varsin sida av soffan o dreglade. O så fort han hade bar överkropp eller log sådär charmigt så kom vi på oss själva med att säga : åhhhhhh!!!! (samtidigt)
Äsch, lika bra att slänga upp en liten bild, eller två ;) så ni förstår vem jag pratar om.


Oopps, råkade bli tre :P

Nu ska jag krypa ner.. puss puss♥

Kommentarer
Postat av: Pierre

För att besvara min fråga på fb.. jag fattar;)

2009-09-01 @ 05:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback