Skärpning Ullis!!!

Hej hej och godmorgon.
Jag erkänner och är medveten om att jag varit otroligt dålig på att blogga på sista tiden, sådär dom senaste 2 veckorna. Inte av den anledningen att det inte hänt något eller funnits något att skriva om. Utan kanske av den anledningen att det hänt alldeles för mycket och varken tiden eller viljan att blogga har funnits. Nu ska det bli ändring på detta. Ullis is back!!
Ingen mera bloggtorka!!
I torsdags kväll var jag hemma hos min fina kompis Per. Han hade letat fram en egeninspelad dvd som säkert hade 10 år på nacken. Han och hans kompisar hade spelat  in en egen Jackass video. Godetid vad jag skrattade. Grabbarna flög ner för backen med kundvagnar, åkte skatebord nerför en rutchkana. Busringde och sköt hårda pingisbollar på varandra. När dom sedan skulle dricka 1,5 liter vatten efter att precis ha käkat kebab, av den enkla anledningen för att testa spyreflexerna. Då var det dags att stänga av!! Urk!!
I fredags när jag var på jobbet ringer min kära lillasyster. Åskan hade slagit ner i hennes tv och hon var nu helt knäckt över detta. Som den snälla storasyster jag är hämtade jag upp henne och vi åkte sedan och hyrde lite filmer. Så fredagskvällen tillbringade jag i soffan med lillasyster, filmer och kinamat:)







Vaknar pigg och utvilad på lördagsmorgonen. Tar mig en kopp kaffe och sätter mig framför tv:n. Nadja ska ju börja tävla i sjukamp idag och detta får man absolut inte missa. Heja heja heja!!!!
Igår så skulle jag egentligen till min kompis Martina som hade 25-års fest. Hade verkligen sett fram emot detta, men tyvärr så fick jag så sjukt ont i magen på eftermiddagen att jag fick hålla mig hemma. På kvällen åker jag hem till Hanna istället och det får bli en lugn lördagskväll i hennes soffa framför lite film.
Idag kommer jag sitta bänkad framför tv:n då sjukampen fortsätter. Ev. så åker jag ut till arenan vid 16 tiden då Khk ska möta Oskarhamn i träningsmatch. Beslutsångest!!!

Vi hörs, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback