090826

Hej hej..
En kollega sa til mig härom dagen.. "jag tycker att du uppdaterar bloggen för sällan"
visst är det så..antingen är jag för trött, eller så hinner jag inte. Ibland händer det bara saker som jag inte vill skriva om och ibland saker som inte ens är värt att skriva om.
Så vad har nu hänt sen sist då.. hmm, sist jag skrev så var det ju detta med den där jäkla skitbilen..Transportstyrelsen vägrade att tro mig och att jag ska betala denna räkning och augusti månads försäkring på den gamla bilen är nu ett faktum. 2500 kr...SKIT!!!!
Emily fyllde ju 27 år i torsdags så i lördags var jag uppbjuden hem till henne på lite mat. Hon hade dukat upp långbord utomhus och det serverades tacos, sen blev det god tårta efteråt. En riktigt trevlig kväll!! När jag kom in till stan igen vid 23 tiden så blev jag såå sjukt sugen på att festa. Så upp i lägenheten, halsar i mig några cider samtidigt som jag slänger på mig lite fest make-up. Möter upp min lilla Johanna som varit på kräftskiva uppe i Rödeby. Blir Nivå en runda och sen Statt.
En killkompis hade köpt vip-bord, så det blev gratis dricka hela natten. Hihi!!!
Inte så mycket folk ute men ändå många man kände så kvällen blev riktigt lyckad. Vaknar dagen efter och med den värsta huvudvärken på länge, jäkla redbull/vodka:(
Går hem till Totte en runda och där ligger han, Jens och Henke nästan lika utslagna som jag kände mig bakis. En liten stund senare så trillar världens gulligaste Thomas in. Blir käk och snack i soffan sen kom killarna på denna strålande ide att åka ut och spela golf på Trummenäs. Haha, vilket skämt. Jag slog nog som mest 30-50 meter och 90% av mina bollar kom inte ens upp i luften utan rullade framåt på gräsmatten. Nä, jag säger då det. Golf är ingenting för mig.
Efteråt är vi hungriga igen och det blir käk och lite film hemma i Tottes soffa.
I måndags är jag sjukt trött hela dagen på jobbet och jag sticker hem till Totte en runda efteråt för att inte riskera att somna i min soffa. Han ska sedan ut till arenan för att spela lite "amatör" hockey och jag, Thomas o Andreas hänger med för att kolla. Efteråt åker vi hem till Thomas för att hänga lite.
Igår så hade jag en träff med studievägledaren ute på Komvux för att starta mina studier igen. Denna gången valde jag att läsa på hälften så snabb fart, eftersom jag knappt hade nåt socialt liv i våras. Så nu blir det att läsa Historia i 20 veckor. Usch!!
Lite senare hämtar syrran upp mig och vi drar ner till videobutiken för att hyra nya Wallander filmen. Självklart med popcorn, choklad och glass. Mums!!

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback