Bakis-Ullis...

hej hej eller godmorgon kanske jag ska skriva.
Idag har jag gjort absolut ingenting och inte rört mig mer än vad som behövts. Bakfylla kallas det visst och av värsta slaget. Har legat på soffan o sovit, varit i sängen o sovit..sen har jag sovit lite till...
Var på fest hos en killkompis igår och jag drack på tok för mycket. Måste ändå erkänna att jag hade en riktigt rolig kväll ute. Har ju varit hockey-cup här i stan. Vilket innebär att jag o mina vänner har suttit i ishallen ett antal timmar.. sådär 12 timmar sammanlagt under helgen:)
Igår var alla dessa människor ute på Statt och jag har aldrig nånsin sett så mycket killar ute samtidigt. Visste varken åt vilket håll jag skulle kolla eller gå ;) hehe
Så jag antar att man mår som man förtjänar idag.
Nähä, nu ska jag återgå till soff-läge.. var på tok för ansträngande att sitta upprätt:(

Puss puss, vi hörs♥




Åhh, så självklart hamnar man på mingelkort...AHHHH..jag minns inte ens att jag tagit detta kort..

Kommentarer
Postat av: Pierre

Hamnade visst på ett kort jag med:P Många saker man inte minns denna afton men sex om a beach minns man;) Blev dock inte det du önskade men hoppas den slank ner:)

2009-08-31 @ 05:59:30
Postat av: ellinor

rösta på mig i den här tävlingen: http://parisaax.blogg.se/2009/august/dom-har-personerna-kan-ni-rosta-pa.html#comment så skulle du vara jätte söt! jag är nummer 12 :)

2009-08-31 @ 06:22:07
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback