Vackra fredagsmorgon...

Hej hej...
Åhh, vilket härligt väder det är ute och det känns helt underbart att få vara ledig i 4 dagar nu. Inte jobb förrens på tisdag. Precis hemkommen ifrån gymmet där jag kört styrka och kondition i 1½ timme. Usch, jag e helt slut. Fick en stor klump i magen när jag lyssnade på radion medans jag sprang på löpbandet. Dem meddelade att svenska soldater har blivit beskjutna i norra Afghanistan. Det finns en person som befinner sig där just nu som betyder otroligt mycket för mig och det var jobbigt att höra. Dem berättar senare att inga svenska soldater dödats och jag kände hur klumpen lossnade.
Tänker på dig C.
Igår umgicks jag med min kära lillasyster. Först en runda i Lyckeby där syrran skulle köpa lite blommor till sin balkong och sen körde vi en runda till Nättraby för att hämta lite kakelkataloger till mig. Sen blev det gymmet i en timme. Bra kämpat syster:) Efteråt blev det god kycklingsallad framför en film hemma hos mig.
Igår kom mitt studiepaket på posten. På måndag börjar jag läsa lite kurser på distans i 20 veckor. Känns väl sådär...
Idag/kväll är jag bokad utav Emily..får se vad som står på schemat.

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Trullebulle

Tjo gumman, hoppas allt e bra. Vad ska du läsa förnågot, ser bara att du ska läsa Historia:) läste Historia B förra terminen, va kuligt. Puss på dig.

2009-04-10 @ 13:25:45
Postat av: Ullis

hej Trullebulle:)

Bara bra med mig:) Hur e det själv??

Blir Historia, Företagsekonomi och Religion..o jag undrar egentligen varför jag har dåligt betyg i dem ämnena..ha ha..nåt du vet nåt om?!! ha ha

2009-04-10 @ 14:06:27
Postat av: Trullebulle

Neeeeeh det ha jag ingen aning om, tihi..Men det kommer nog att gå jätte bra gumman. Här e allt bra livet rullar på:) Får ta och träffas någon dag. Puss på dig

2009-04-12 @ 10:46:45
Postat av: Ullis

Klart vi ska..hade varit jätte kul:) Puss tillbaks

2009-04-12 @ 11:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback