090412

Hej hej...
Aj aj mitt huvud. Idag är jag riktigt riktigt bakfull. Blev aningen mer dricka igår än jag räknad med men fy tusan vad kul jag hade:) Påskhelgen kan man ju nästan jämföra med julen här hemma. Alla som inte bor i stan kommer hem för att hälsa på och man träffar människor man inte sett på jätte länge. Sprang på stan med syrran igår och jag shoppade mig en hel del saker. Lite nödvändiga saker fast nog mest onödiga..
Blev en fin väska och ett underbart halsband från Sisters. Lite strumpor, bh:ar, örhängen och rouge från H&M. Strumpbyxor från Lindex. En tröja på JC och en underbar vårklänning ifrån Paris Kate and I på MQ.
Blev grilad fläskfile med potatisgratäng och kaffe med Budapesttårta hos pappa som bestämd och sen bar det iväg hem till syrran på vin-kväll. Det blev inget vin utan en jäkla massa cider istället. Lotta, My och Henke droppade in och det blev en riktigt trevlig kväll med gammal 90-tals i högtalarna.
Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och se vad köket kan erbjuda. Ikväll kommer A. Blir nog lite vin och mat. Mysigt!!

Puss puss


Jag och min fina syster...

Min fina vårklänning. Love it!!


Kommentarer
Postat av: katta

uhh ja ser ju inte klok ut varför gör du såhär mot mej?

2009-04-13 @ 17:09:15
URL: http://katariiiiina.blogg.se/
Postat av: Ullis

ähh..din fjant. Du e så vacker min älskade lillasyster:)

2009-04-13 @ 17:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback