Underbara sol...

Hej hej..♥
Ojoj, vilket fint väder det har varit idag och är fortfarande. Så fint att jag o Johanna köpte oss lite lunch och begav oss ut till Dragsö för att avnjuta den goda maten i solen. Där blev vi liggandes en stund. Underbart!!
Hade utomhusdag i torsdags med jobbet och på natten hade jag världens frossa och är nästan säker på att jag hade feber. Ringde och sjukanmälde mig efter endast 3 timmars sömn den natten. Sådär lagom kul att man dessutom hade Religionsprov på eftermiddagen. Gjorde mitt bästa och tror att det gick ganska bra:)
Mötte upp Johanna vid 11 tiden idag för att kolla på kakel och klinkers till mitt kök som snart ska renoveras. Tre butiker och några timmar senare har jag nog till 99% bestämt vad jag ska ha för klinkersgolv iallafall. Kakel behöver man ju inte bestämma ännu. Nästan jobbigt att det finns så otroligt många färger, sorter och storlekar att välja bland.
Ikväll blir det film med Johanna och massoooor av glass. Mums!!

Puss Puss



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback