Tiden räcker inte till:(

Hej hej...
Ojoj..jag har fullt upp som vanligt och har inte haft en stund över att blogga sen lördags förmiddag. Halva lördagen tillbringade jag med min vän My. Blev en rejäl powerwalk fram och tillbaks till Gullberna och mina ben var som spagetti när jag kom hem igen. Totte kom in till stan för att hämta upp mig och Johanna. Mina gulliga kompisar hade lovat att hänga med mig o kolla på kakel. Snart så rivs ju köket ut och det nya ska sättas ihop. Har inte bestämt mig för vad jag ska ha för kakel ännu, så sjukt mycket att välja bland. Efteråt så åker vi till Maxi för att handla maten till vår grillkväll hemma hos Martin. Det blev en riktig kalas-måltid bestående av 3 olika sorters kött, potatissallad, grillade majskolvar en god sallad med fetaost och rödvin. Finns inte mycket som är bättre än en kanonkväll med god mat och underbara vänner. Sen blev det film för hela slanten. Totte gav upp först och sen Johanna. Slutar med att Martin och jag sitter uppe själva o kollar film halva natten. På morgonen dyker Totte upp med värsta frukosten. Han hade handlat både frallor, prinskorvar, ägg, melon, grönsaker, 3 olika sorters pålägg och juice. Så vi njuter av en underbar frukost hemma hos Martin ihop. Martin ska iväg på annat så jag o Totte beger oss ut till Trummenäs i några timmar och går en rejäl promenad i det fina vädret. Hem för att plugga i några timmar och sen blir det film med gänget på kvällen.

Igår var det möte efter jobbet och jag passade på att plugga på rasten och innan mötet. Var hemma igen vid 19-tiden och sen blev det plugg till kl 23. Upp igen vid 05.30 tiden imorse och jobbade till 13. Hem och plugga igen och sen var det bara att rusa till frisören som jag hade inbokad kl 16. Nu e håret avklippt och det blonda håret är borta och ersatts med brunt. Ovant men rikitgt fint:) Möter upp syrran för att hänga med henne ut till amiralen för att hämta sin nya telefon. Efteråt så får tanken på att börja plugga igen mig att må illa, så vi åker o köper varsin Ben&Jerry glass och kör lite gammal hederlig Nintendo hemma hos mig.
Dags att krypa ner nu, ny jobbdag imorron. Har tagit en halv semesterdag för att hinna med o plugga...:(

Natti.



Kommentarer
Postat av: katta

o så casper där nere i hörnet!haha

2009-04-22 @ 08:23:33
URL: http://katariiiiina.blogg.se/
Postat av: Jonas

snyggt. Det klär dig:)

2009-04-22 @ 15:32:48
Postat av: malin

super mario är ju bara så braa!

2009-04-22 @ 16:49:27
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback