Söndagmorgon...

Godmorgon godmorgon..
Vaknade vid 11 idag och kände mig hur utvilad som helst. Igår var det verkligen en aktiv dag. Fick ett mess ifrån min vän Totte vid 09-tiden igår som undrade ifall jag skulle med o träna på gym. Shit vad kul. jag som inte varit på gym på säkert 2 år. Blev ca: 1 timmes träning, 1 timmes skratt och fjant...Tog det lite lugnt eftersom jag håller på att tillfriska från min förkyldning som jag nu haft i 2 veckor. Efteråt unnade vi oss varsin rejäl banan-milkshake på McDonalds. Hem i nån halvtimme för att duscha och byta kläder sen iväg igen. Totte har precis köpt en bostadrätt och nu var det ombytta roller. Han ställde upp som min personal trainer och nu var det min tur att vara inrednings coach.
Blev en runda på Karlskrona möbler och sen på Mio möbler där vi även passade på att käka lunch. Åker förbi Emily en runda som står nere vid Lyckeby marknad och säljer saker ur nya butiken. Johanna ringer och vi åker in till stan för att hämta upp henne efter vi varit inne på Teamsportia och köpt nya träningsbrallor till mig.
Åker ut till Tottes bror Dedde en runda för lite kaffe och sen bär det iväg till stan igen.
En kvart senare sitter jag och Johanna i bilen igen på väg till Ramdala för att hämta upp Emilys pojkvän Petter. Emily och Petter var bjudna på 30-års fest och självklart så ställer jag upp som barnvakt åt hennes söta ungar Philip och Gustav, men hjälp av min kompanjon Johanna. Blir fotboll med grabbarna och jag passade även på att plocka mig lite påsk-ris där uppe i skogen. Sen blir det filmkväll i form av filmen Bondgården. Kan säga att jag o Johanna skrattade mer än vad ungarna gjorde. Skickar killarna i säng vid 21-tiden och sen blir det en Julia Roberts film som går på tv4. Lilla Ullis somnar ju som vanligt i soffan. Vaknar till nån timme senare och vi slänger på en film som jag hade med mig Blonde&Blonder.
Johanna: Vad fan e detta Ullis?!! Den e lika kass som förspelet i en porrfilm.
Ja, hon hade så rätt lilla Johanna. Filmen var nog den sämsta jag sett på länge.
Hemma igen vid 02-tiden men hade svårt att somna. Slänger på en film och somnar sen vid halv fyra.
Om en timme ska jag möta upp Totte och köra en timme på gymmet. Jag fick sån mersmak efter igår att jag passade på att köpa mig ett månadskort så man kan komma i form inför sommaren. Dock 1 månad i taget då jag vet hur lätt jag tröttnar.

Hörs.
puss puss♥




Kommentarer
Postat av: Anna

kämpa kämpa. Duktig du e Ullispullis:)

2009-04-10 @ 14:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback