NEJ..jag vill inte ha en kaffe o kaka till..jag vill bara ha mitt kök...

Hej hej..
Så e man precis hemkommen efter 4 timmar på Ikea med Totte och Johanna. Var där förra veckan för att bestämma och planera färdigt mitt kök. Efter nästan 4 timmar så var allt klart och killen som jobbade skulle planera färdigt allt så det bara var att komma o skriva under papprerna så beställningen kunde skickas iväg. Eftersom allt skulle vara färdigt så skulle ju detta inte ta så lång tid idag..trodde vi. Där hade vi fel. När vi kom dit så var det lång kö och vi fick vänta i en halvtimme innan det blev vår tur. När turen sen kom så kunde tjejen inte hjälpa oss eftersom hon inte visste hur man gjorde. Hon gav oss varsitt presentkort på en kaffe o kaka och hänvisade oss till cafèet för att vänta i ca: 15 min tills hennes kollega blev färdig med hennes kund sen skulle hon ringa efter oss. När 20 min gått så ringer hon för att meddela att det skulle ta ca: 20 min extra innan det var vår tur. Vi väntar ytterligare i 20 min och sen går vi bort till köksavdelningen igen. Tjejen var fortfarande inte färdig och vi fick vänta i ytterligare 30 min. Sen kom en kille fram som skulle hjälpa oss för att tjejen inte var färdig med sin kund. Det visade sig att killen som skulle planerat allt färdigt till mig förra veckan inte gjort detta och att köket fortfarande INTE var färdigplanerat. Detta kunde tydligen inte denna killen hjälpa oss med. Så han ger oss istället ytterligare 3 presentkort på kaffe o kaka i väntan på en annan kille.
20 min senare är det äntligen min tur och köket kan planeras färdigt och sen beställas.
Så låt oss räkna..hmm, 30+15+20+20+30+20=155.
Det tog alltså 2 tim, 35 min att få beställa mitt kök. DETTA E SJUKT!!!
Men jag antar att jag ska vara glad att jag fick 6 kaffe och 6 kakor som kompensation:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, detta vad dåligt!!! vill du ha lunchkuponger ist?? ler kram

2009-04-08 @ 22:06:19
Postat av: Maria

Usch, detta vad dåligt!!! vill du ha lunchkuponger ist?? ler kram

2009-04-08 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback