Fyrhjuling, martini och en bästa vän...

Godmorgon...
Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit ute på en morgonpromenix med syrran ute på Rosenholm.
Sen blir det ner på stan och köpa ett par strumpbyxor tills ikväll och sen upp till Rödeby för att premiär-grilla hemma hos pappa.
Igår var jag ju bokad utav Emily hela dagen/kvällen så vid 15-tiden beger jag mig upp till Sälleryd. Så otroligt fint väder så det blev varsin solstol ute på tomten innan vi beger oss iväg på en tur i skogen med Emilys fyrhjuling. Kör inom hennes föräldrar där vi blir bjudna på kött och potatisgratäng och sen varsin martini som vi njuter av i solen.
Hem igen några timmar senare och kör lite sing-star och sjunger schlager så nästan taket lyfter. Avslutar kvällen med onda halsar framför filmen Underbara älskade som går på tv.
Nu ska jag kila ner på stan och möta syrran...
Vi hörs, GLAD PÅSK:)
Puss puss





Kommentarer
Postat av: Anonym

ser kul ut. kör lugnt

2009-04-12 @ 04:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback