Fullt upp...

Hej hej...
Jösses, jag har haft så fullt upp att jag totalt glömt bort att blogga. I söndags kväll så kom ju A och det blev film och pizza. Riktigt mysigt och trevligt.
I måndags så träffade jag lilla My. Blev en riktig långpromenad med skvaller och sen en kaffe i solen. Senare på kvällen mötte jag upp syrran för att handla lite godis och sedan blev det film hemma hos mig.
Började ju skolan i måndags oxå och jag ska ju nu läsa 3 ämnen på distans i 20 veckor.
Igår gick jag igenom kursplanen och öppnade böckerna för första gången. Hade jobbat precis hela dagen och var inte hemma förräns 17.30. Blev inte så mycket gjort med pluggandet pga trötthet utan gav mig istället ut på en lång promenad med My ute vid Rosenholm och sen blev det gym:et i 1,5 timme.
Duktig som jag är så tog jag igen pluggandet på rasten idag istället. Är möte med jobbet idag vid 17 så nu har jag 1 timme på mig att sitta med böckerna:) Efter mötet blir det promenad med My..
Nu ska jag dyka ner i pluggandet...

Ciao♥

Ps: Fick ett mail ifrån Nelly.se idag. är tydligen en utav deras 5000 trognaste kunder och har fr.om idag förtur på deras rea. E ju helt klart värt ett besök:)


Kommentarer
Postat av: emma

haha, det fick ja me ett! :P

2009-04-15 @ 19:03:50
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback