Alltid händer det nåt:)

Hej hej!!
Kan dagen bli konstigare..vaknar imorse utav att larmet ringer vid 8-tiden och jag börjar förbereda mig för jobbet. En halvtimme senare börjar jag känna mig snurrig och huvudet känns tungt, näsan rinner fortfarande och jag bestämmer mig för att ringa o sjukanmäla mig. Inte en dag försent.
Vid 11-tiden ringer telefonen nåt 08 nummer. En kille som heter Hampus och ringer ifrån Slitz i Sthlm. Dom har tydligen hört talas om min blogg och vill att jag kommer upp på fredag förmiddag för ett möte. Dom ska tydligen har nån ny spalt och är intresserad utav att ha med en vardagssnygg tjej från en mellanstor stad. Enligt Hampus så spelar mitt hockey intresse oxå stor roll i detta. Nu är iallafall biljetten bokad och min kompis Jenny som bor där uppe har sagt att det e ok att jag stannar hos henne över helgen.
Haha, pappa blir väl galen om jag säger att jag ska flytta en gång till...
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka kurera mig...

Puss Puss♥


Kommentarer
Postat av: anna

va?? ska du flytta nu igen?

2009-04-01 @ 16:00:17
Postat av: Martin

ha ha april april va?!!

2009-04-01 @ 16:47:39
Postat av: katta

det e ju iofs första april idag så ja hade nog inte vatt så snabb me o boka biljett om jag va du :) usch o fy för näskaffe de smakar ju inte allt lika gott juh!

2009-04-01 @ 17:10:11
URL: http://katariiiiina.blogg.se/
Postat av: Jenny P

ha ha ha är det mig du ska bo hos???fasiken då måste jag börja städa!:)

2009-04-01 @ 18:07:19
URL: http://www.jennyp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback