090418

Godmorgon...
Jaha, den där sovmorgonen som man sett fram emot i morse kunde man ju glömma. Halv nio ringer Jimmie som är på väg hem från nånstans och väcker mig...Under tiden jag snackar med honom ringer min darling Johanna. Vad e detta?!!
Igår mötte jag upp syrran efter jobbet och det blev gym:et i 1½ timme. Hon e så duktig min syster och hon kämpade på med mitt träningsprogram. Efteråt så åkte vi och köpte varsin kycklingsallad och mumsade på framför Talang 2009. Godetid vad jag skrattade. Jag skrattade så tårarna rann när det var Knäckebrödssdansen.
Lätt det roligaste jag sett på längre..se själva:

Efteråt kollade vi på Berg flyttar in. Denna gången bodde hon hemma hos Marcus Schenkenberg..ojoj, ingen dålig kropp den mannen har. Var så man dreglade lite.
Idag ska jag träffa My och efteråt ska jag träffa Totte och Johanna som ska följa med mig o kolla på kakel till mitt kök som snart ska renoveras.
Ikväll har vi snackat om att grilla..mumsigt!!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback