Ullared och sug på banan...

Tja!!
Jaha idag har man då varit i Ullared, för första gången i sitt liv. Vaknade kl 02.30 i morse efter 2 timmars sömn..hujja!!
Kan säga att jag kände mig full när jag vaknade, så sjukt trött var jag. Mötte upp Emelie (sandras kompis) kl 04 för att åka upp o hämta lilla Sandra.
Så var vi på väg..Sandras sambo Masse hade sagt till Sandra att han tyckte att det skulle kännas bäst att ha mig bakom ratten. Tack Masse:) Men eftersom vi körde med Emilies bil så fick jag agera kartläsare istället..Sandra hade varit så duktig att hon skrivit ut en vägbeskrivning från Eniro på exakt 30 punkter.. Problemet var bara att punkt 13-18 saknades..men eftersom jag e så otroligt duktig så fixade vi detta ändå:) Så kl 08 var vi uppe i Ullared och nu skulle det minsann shoppas.
Kl 16.30, 6 fulla kundvagnar senare och 16.000 kr fattigare så begav vi oss till bilen för att packa in. Kan säga att hela bagaget var fullt och hela baksätet, lilla Sandra klämde vi in i mitten fullt med packning runtomkring så det enda man såg av Sandra var ögonen...O ändå hade vi en kombi..
Så var vi på väg hemåt o 1,5 timmar senare började jag känna hur tröttheten kom ikapp..blundade o tänkte vila lite ..måste ha slumrat till för jag vaknar av att Sandra sitter o skriker där bak.
-Ullis, ULLIIISSSS!!!  Du får ju inte somna, nu har va ju kört vilse..
Ja, herregud, under dom 10 min jag slumrat till så hade tjejerna kört fel och vi befann oss någon helt annanstans än vart vi skulle..Ja, du hade rätt Masse, jag skulle nog suttit vid ratten. Asså om det är en korsning och det står Karlskrona till vänster, Halmstad till höger..Så ska jag väl ändå inte behöva säga vilket håll vi ska?!!...Hmm!!
Kör förbi Marie och Anders hus på väg hem till Sandra..Dom har gjort så fint ute i trädgården med en massa lampor och Sandra utbrister: - "Ser precis ut som i den där filmen, Ett pappa till päron" Lilla kära Sandra..Det heter Ett päron till farsa.
Hemma i Spjutsbygd för att lämna av Sandra kl:20.15. Jag själv är hemma kl 21 efter att ha kånkat o släpat upp alla sakerna upp för mina 200 trappor..riktigt skönt o vara hemma:)

                                                                                   

Första omgången...



Packar upp sakerna lite snabbt och börjar slå in lite paket som jag ska ha med mig till Emily..Emily och jag hade bokat in sen några veckor tillbaks att vi skulle ha uppesittarkväll ihop. Så hur trött jag än var så skulle jag absolut inte avboka detta.
Så kl: 22.30 sitter jag i bilen på väg upp till Emily efter att ha kört inom Katarina Larsen för att lämna lite julklappar.
Emily är full igång med att göra maten inför julafton imorron..jag underhåller mig med att äta upp hennes hemmagjorda julgodis under tiden..Mums!! Det dricks lite glögg och sen börjar  vi att klä granen..
Sen är det dags att byta lite julklappar. Emily hade köpt ett spel till mig Sanning och konsekvens och en toarulle med lite tryck på, närmare bestämt med lite olika sex-ställningar. Precis vad jag behövde;)
Jag hade köpt Emily en tröja, ett par vita hipsters, lite strumpor, 2 ansiktsmasker med choklad och ett ljus med doft av vanilj med texten Min bästa kompis.
Vi bestämmer oss för att pröva mitt spel och jag kan säga att det var längesedan jag skrattade så mycket..vi låg på golvet och tjöt av skratt så tårarna rann.
Självklart så fick ju lilla jag dom allra sjukaste konsekvenserna.
(Visa på en banan hur man sätter på en kondom, samtidigt som du berättar varför man ska använda kondom.)
(Visa på en banan hur du suger av någon)
Emily skulle visa med hjälp av en annan deltagare (mig) hur hennes favoritställning ser ut...ojoj!!
Vid 01.30 begav jag mig hemåt..svart under ögonen av all mascara som runnit...haha
Imorron är det julafton..GOD JUL..




Hahaha, kan säga att det var sjukt svårt o hålla sig från skratt.
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser härligt ut...L

2009-01-07 @ 22:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback